måste blogga bättre.....

fan jag måste blogga bättre.... men det har ju liksom vart så mkt nu så man hinner liksom inte med allt å då ere ju såklart bloggandet som lider...
 
som jag skrev sist mår skit just nu..... och jag blev också sjuk :S men sista dagen på jobbet innan en fin 5 dagarsledighet... fullspäckad med massa aktiviteter....
torsdag ska vi med jim till sjukhuset... och på kvällen ska jag och en väninna till en annan väninna och fika och snacka och ha de mys,
fredag ska jag och barnen göra lite i ordning både i trädgården och inne.... man hoppas ju på att badrummet ska vara helt klart då så man slipper hantverkare sedan,
 sen ska vi såklart laga lite god kycklngsoppa och kolla film och mysa hela familjen och spela spel som alltid på fredagar..... lördag ska vi se tioll att modellera våra egna masker och äta efterlängtat rachelette..... GOTT!!!!
lite mys på kvällen och spel och tända ljus skulle ju vara underbart....
söndag ska vi nog inte göra nått speciellt mer än att äta gott och handla och avsluta helgen med lite bad i det nya badkaret.....
sen är det dags för måndag. rättegång i kalmar först angående barnen och sedan ska vi gå på stan och mysa lite och ha de fint och njuta och kolla på barnvagn. SÅ UNDERBART!
 
nu ska jag dock plocka ihop mina prylar och gå till jobbet en sväng. 7-16 det grejar jag m,ed snuvvig näsa för idag är iaf bättre än igår. SKÖNT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0