så himla underbar vår dotter är.

Jag vill tacka alla som varit och hälsat på oss och välkomnat vårat lilla underverk. Både med att bli bjuden på fika och utan att bli bjuden och med och utan presenter det är underbart att få visa upp vårat lilla underverk. 
 
Jag är så sjukt stolt på henne. Mitt fina underbara lilla älskade barn. Du och pappa din är dom finaste människorna i världen. Såklart ihop med din mormor. Och efter det kommer dina bröder. 
Denna familj är en fin familj. Och jag ser så fram emot din namngivning. Det ska bli superkul. 
 
Å det bara sprudlar av glädje i kroppen på mig så mycket älskar jag dig och din far och min familj. jag är så himla himla himla lycklig. 
Inte att förglömma mina underbara vänner. Vissa har ju faktiskt stannat och kommit närmare än någonsin. Vilket jag uppskattar så mycket. Vissa har visst valt att ta avstånd vilket får stå för dom. Det gör mig oerhört ledsen men dom som stannat och kommit mig närmare är så otroligt viktiga för mig. Så älskade och så himla betydelsefulla. Och ni vet hoppas jag vilka ni är. Annars får ni fråga om ni vill vara en av dom. För att få veta. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0