helgens bravader noras sparkar och skitkasst resturangbesök.

ja nte nog med att vi hade otur med resturangen i torsdags... på fredagen åkte v ju till emmah med familj i göteborg. i borås gjorde v ett stopp för att käka på donken. personalen hälsade snällt på mig och tog emot mig beställning.
-ursäkta vad var det du skulle ha sa han? jag upprepade min beställning men personalen gick endast. det var en annan gäst där han  skulle servera först tydligen.
återupprepade min beställning. han knappade in fel. och återigen kom en annan gäst han serverade före. återigen fick jag tala om min beställning. men nej det blev fel. som känt är mitt tålamod inte det bästa och garanterat inte bättre nu när man e gravid. så jag talade om för personalen att nu är det minsann min tur att beställa och att jag e le åt å återupprepa mig..... då blev han sur och medelade mig att han minnsann måste servera sina kunder och gäster och att jag e lika mycket gäst jag det ville han inte ens inse.... efter mycket om och men sa jag men då får jag väl gå och äta någon annanstans om jag nu nte är gäst här. då vände han sig om och gick.
 
ny personal kom bad om ursäkt för kollegan. beställningen togs emot denna gången helt RÄTT med trevligt bemötande..... nöjd och lycklig över att snart få mat väntar jag på min bricka... nej då kommer den första herren tillbaka och säger fräckt att om kunden bara är ute efter att bråka då bråkar han m,insann tillbaka.... jag förklarade då att jag var endast ute efter MAT och jag var hungrig och inget annat men att jag inte acepterar att behöva vänta hur länge som helst och behöva upprepa massa gånger men då gick en annan personal emellan ursäktade han förklarade att han är där för arbetsträning då han är psykiskt sjuk och hon bjöd på glss och ursäktade sig massa mycket.... så¨som tur väl var så slutade besöket ändå trevligt....
 
helgen var helt underbar hemma hos emmah, mathias och liam. vädret vr iofs inte riktigt med oss men det spelar ingen roll för barnen kom jättebra överens sprang ihop och lekte och hade jättekul. (nu är dom dock helt slut efter helgen ;) ) lördag åkte vi in till götet och lekte på leklandet eller ja  barnen sprang omkring och lekte och hade skoj och vi vuxna fikade och snackade och hade trevligt med....
när vi väl kom hem igen så grllade vi gud så jävla gott det var... hade velat käka SÅ MYCKET MER för det var så sjukt gott.... men det gick inte in mer.... :/ men gud så gott liksom :D
 
söndagen tillbringades  bilen då vi åkte hem igen. synd att helgen gick över så fort :( saknar er redan men vi syns i sommar hoppas jag :D
 
för övrigt har nu även jim lyckats känna noras sparkar då hon sparkade riktigt mycket en gång i helgen.... jättemysigt faktiskt... :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0