så skönt vi sovit i natt

Ja i natt så såg jag nog till att Nora aldrig mer sover i egen säng. Väl inne i mammas armar sover man gott som fan. Men efter två nätter med knappt inge sömn och en natt med typ ingen sömn plus mens och oerhörd ryggvärk och trött som fan så fick Nora nu sova i min famn hela natten och vi sov så gott hela natten förutom en kvart för mat vid halv tre. 
Det var så mysigt och underbart och skönt att få sova. Nu blir det dock värre att vänja henne av med det skulle jag tro. 
 
Men vad gör det. Inget barn kan få för mycket kärlek speciellt inte min älskade fina lilla Nora. Jag förstår inte hur man kan ha så starka känslor för sitt barn och älska sitt barn så mycket. Min lilla Nora är det bästa som finns i mitt liv. Henne kommer jag göra allt för. Hon är helt fantastisk och underbar. Du äger mitt hjärta och liv för alltid mitt barn. 

Kommentarer
Postat av: Angelica

så himla mysigt då....

2014-05-17 @ 22:49:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0