dryga ut

Ja nu har jag ju bestämt mig att eftersom jag inte vill ha Nora på dagis och eftersom jag vill vara hemma till nästa bebis kommer så ska jag dryga ut mina dagar. Så från och med nästa år ska jag jobba lite nätter tror jag bestämt att jag har bestämt mig för. Vill ju liksom vara hemma med Nora och vara vaken med henne på dagarna så dagjobb kommer inte på frågan. 
Dessutom ammar jag ju fortfarande på dagen. Vilket jag i princip inte gör på natten. Känns som ett väldigt bra beslut. 
 
Sen är det också oerhört skönt för Jim och Linus när det alltid är någon hemma efter skolan och dom slipper fritids osv det blev så långa dagar för dom och man märkte med en gång att det var  mycket bättre för dom när jag väl gick hem på min mammaledighet. I så fall är det bättre dom går till fritidsgården någon gång liksom. Men då är iaf någon hemma. 
 
Idag kommer också badrumsgubbarna och börjar med badrummet. SOM VI HAR LÄNGTAT. känns skönt att renoveringen börjar ta form och gå framåt. Snart är vi klara med hela övervåningen. :-D

Kommentarer
Postat av: Angelica

Så himla kul att de har börjat med renoveringen nu då nere i badrummet...
När ska vi bada ihop uppe i ert badkar, som jag skojade om att jag ville göra.... sitta där och snacka med dig och slappna av... var de inte massage i de med?

Svar: Jag gör ett försök till att svara. Vi måste hitta en dag som vi kan njuta och bada. Vore verkligen skönt. Skriv en dag när du kan bara.
Och skriv om du fick mitt svar. Kram
pieps

2014-11-22 @ 23:33:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0