ärtsoppa

Jag förstår inte riktigt hur Ola överlever härinne i sovrummet. Både Nora och jag har ju nämligen ätit ärtsoppa igår vilket som känt inte luktar supergott. Men han sover ju gott min man så inget att oroa sig för. 
Värre är det med mig som vaknade halv tre eftersom Nora vaknade och ville ha lite mammakärlek. Nu har jag iaf inte kunnat somna om och lagom till jag somnar om så ska man gå upp med dom stora som ska till skolan. 
Fast det blir helt klart inte mer sömn för att jag skriver blogg. 
 
 
Glömde också berätta att ens ca två veckor sedan ringde det på en man som berättade att hans pappa byggde vårt hus. Mycket spännande. Han berättade en hel del intressanta saker. 
En sak som gjorde oss väldigt överraskad var att vara sjukt fula lampor i vardagsrummet inte är så fula. Dom har nämligen hängt där sen 46 det vill säga sen huset byggdes. Och vad ska man säga, ca 70 år gamla lampor är ju superfint. Även om dom är fula egentligen. Coolt som fan. Tur han hann att komma innan vi hade hunnit riva ner dom och slänga dom. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0