gravidtest

JaHa då är vi inne i den här gravidtestskiten igen. Negativt är aldrig kul att få och nu vet man inte riktigt när man ska ta Heller för mensen är ju skit. Som nu är den snart en månad sen dock negativ sticka. Så amningen gör ju sitta till. Hoppas dock att det denna gången har snabbare än över två år. 
 
Är ju såklart oerhört tacksam för min vackra lilla flicka jag har och skulle nu inte jag bli gravid igen gör det inget för jag har ju ändå min fina tjej. Och två grabbar på lån så att säga. 
Är så stolt på min flicka som redan går duktigt på pottan sover hela natten och är helt fantastisk. Hon äter gröt två gånger om dagen och mat mitt i. Inte så fantastiskt tycker jag då jag ville amma minst sex månader men behöver hon det så självklart får hon det. Älskar min tjej och är så glad att hon trots allt ammar väldigt mycket fortfarande. 
 
 
 
Är också oerhört lycklig för min fantastiska man. Bättre kan jag nog inte få. Han kommer alltid ha en plats i mitt hjärta för han har gett mig det bästa som finns en oerhört vacker dotter. 
Och massa lyckliga dagar har han också gett mig. Du är fantastisk. 
 
Också är jag glad över dom få vänner jag har kvar. Jag hoppas att ni vet att jag är sjukt rädd om er. Och när ni än behagar står min dörr öppen för er och det gör den dygnet runt och även på julafton.
 
M
Om nu detta funkar avslutas jag med en liten video på min fina skrattande dotter. 
 
Det verkar inte funka. Suck

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vet ju som sagt var att ni kämpade för att få Nora, och att du älskar henne över allt annat på denna jorden.
Sen har du ju som du säger 2 grabbar på låns med som jag tror du gillar en hel del...
Vi får väl se om de blir något plus på stickan snart igen då... jag tror säkert du hinner med de, men du vill ju som sagt var ha dem tätt så jag kan bara säga Lycka till...
Jag hoppas jag är en av de första som får veta om de blir något nytt framöver...

2014-09-25 @ 23:32:11
Postat av: Angelica

suck... tydligen kom inte mitt namn med på inlägget ovan... men du kanske misstänkte de var jag som skrev, vet inte hur många som brukar kommentera dina inlägg

2014-09-25 @ 23:32:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0