gravidtest

JaHa då började man dagen med att chocka gubben. 
Jag är j  den som gärna kollar när jag har på känn att jag är gravid. Det stämmer dock sällan. Med Nora trodde jag inte att jag var gravid vilket jag var och alla andra gånger när jag trodde att jag var gravid visade det minus. Sen spiralen försvann har det inte ens gått en månad men eftersom mensen är oregelbunden säkert på grund av amningen så har lilla jag redan hunnit kolla en gång vilket såklart visade negativt. 
 
Iaf chockade jag gubben med att tala om att jag köpt 90 st b12 folsyra tabletter som ska vara behjälpliga vid fertiliteten. Och med tanke på att jag ammar vilket kan vara nedsättande så tänkte jag att det var en bra idé. Ola blev superglad för då kanske det blir bebis snabbare. 
Dessutom beställde jag 20 gravidtest. Alltid skönt att ha hemma när väl lusten för en sticka kommer på. Ha ha ha. 
Men då blev Ola chockad. I vanliga fall kostar ju ett test 80 kr 2 för 119 typ så han trodde det kostade över 1000 kr Ingen kul tanke att vakna till. Men det gick bara på otroliga 308 kr för både testen och tabletterna. Gratis frakt och faktura. Toppen bra ju. :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0