politik

JaHa då är valet äntligen över. Äntligen slipper man allt tjat i alla medier osv osv. 
Jag tror ju ändå att alla politiker ljuger som fan och hoppas att dom nu gör det bästa av det hela. Dock har dom lovat bättre skolor bättre äldreomsorg och högre löner sen urminnes tider men vi hoppas på en förbättring. 
 
Hoppas också att ni som under valet sagt upp bekantskapen med massa folk mår bättre nu. Jag känner dock att jag vill ha mina närmaste kvar oavsett vad dom röstade på och faktiskt rent av skiter i vad folk röstat på. Jag vill inte veta. Visst jag anser att vissa partier är bättre än andra osv men alla ska ändå få ta del dom vill. Det får stå för dom. Så nu är det skönt att det är över. 
Tack och hej leverpastej

Kommentarer
Postat av: Angelica

Håller fullt och fast med dig...
Det är så himla skönt att de är över äntligen...
Utanför jobbet har alla partier stått i sina valstugor i nu 3 veckor och tjatat hål i hjärnan på oss...

Ser fram emot att träffa er i helgen...

2014-09-17 @ 22:43:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0