en fråga....

många svar....

men inget jag vill skriva här... för egentligen så skriver jag här för min egnas skull o för nennes skull för jag vet att hon ens bryr si om o läsa o sen att hon orkar lägga tid på en liten kommentar annars känns d rätt meningslöst o df så kan jag lägga ner dennablogg skriva en egen för mkt sj o sen skriva det jag villl o det nenne vill till henne direkt fler än så behöver då inte läsa o veta för att dom bryr si inte..... iaf itne av dom som läser denna blogg... jag tycker verkligen det är så jävla synd att vi itne ses här har vi bil o körkort båda två o inget hittar vi på snyft jag saknar di verkligen djupt min vän!

annars så ere emmah med.... som jag uppskattar o älskar mkt! finns helt enkelt inte ord för denna vänskap som e så otroligt vacker :D synd bara att vi bor sålångt ifrån att vi inte kan hitta på så mkt ihop... men det är iaf alltid kul med di iaf! saaaaaaaknar di like helll



















TOMT!

Kommentarer
Postat av: Nenne

Känner likadant. Vi måste skärpa oss och ses snart ju! Jag är ledig onsdag och torsdag nu. Hör av dig!! Kram

2008-07-07 @ 17:31:00
URL: http://nennsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0