tjoho

massa hänt så har inte hunnit skriva....

för det första så e ju bilen min nu :D o det e en underbar  känsla komma på att man vill göra nått sätta si i bilen o åka...  det enda till mitt perfekta liv som fattas e ju egenlägenhet nu ju... men det har  jag ju tyvärr inte råd med :S fan fan fan.. vill ha jobb o skit o inte plugga d e så dyrt o plugga fan.. men jag vill ju bli nått så det e ju underbart på sitt sätt om 1,5 år kommer jag ju ha jobb o kunna ha egen lägenhet o så för att inom vården får man jobb det behövs jobb...det e eftertraktat o flytta vart som kan jag ju med göra :D

ja o sen så så e jag så fucking jävla kär... iof har jag inte det på papper o datum klockslag o ort men jag tror vi blev ihop i min opel i västervik runt klockan fem igår.... jag tror det men ja... d e inget sagft så liksom men an skit samma vi e nått iaf.... jag e kär an e kär o vad mer behövs??? d e underbart underbart underbart.... tänk var helt galet det kan bli egentligen :D han e gjord av samma trä som jag helt underbar helt fucking crazzy helt ja de går inte förklara. o d e skönt så himla skönt att d e såhär...


ja o så har emmah o jagbestämt våran danmarksresa nu vi ska åka med en bil o som e fastbestämda e ju klart emmah o jag o kanske marcus o koffe  vi vet faktiskt inte än nåntingen men tälta ere sagt nu iaf... o resan över bron kostar ju bara 520 typ o sen bensin o mat  dricka o sen inträde till tivolit eller va vi nu ska till tror d kommer gå på en 1000 kr eller nått.... eller vad vet jag men vi räknar med de..... ja å så fan har ju min lön/timme höjts så jag kommer ju bli stenrik känns d som :D ja vi får se iaf......

jobbat mina första två nätter med föresten :P :D de va jobbigt mellan 1-3 ungefär för då håller man på å somna men annars så ere ju ba kul o lätt o så kan jag ju inte söve på dagen dessvärre så d blir skitjobbigt men d går ju fint som fan iaf :D pengar pengar.... typ 150/timme :D niiiice.... 100 efter skatt... :P :D

Kommentarer
Postat av: Nenne

Det låter himla skönt med både kärlek, jobb och Danmnark :) kul när man har saker att se fram emot och som stärker sig själv! Hoppas du mår bra. Saknar dig som vän, att prata med. <3

2008-06-27 @ 20:56:40
URL: http://nennsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0