allvarligt talat

jag vet inte men de känns som att jag inte riktigt vet vad jag ska skriva om vissa saker vill jag skriva men kan inte... dom får inte komma ut... vissa saker vill jag skriva men ni skulle ba sucka för att d e så tråkigt för er som läser...
vissa saker är baa helt tråkiga o skriva....
och mitt liv e tråkigt.... just nu så ere riktigt tråkigt

så vem vill hitta på massa saker med mig????

jag vill verkligen ha kul ut o ha kuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuul och jobba och grejer planera in lite si sådär vem vill planera in lite saker???? och vad???

jag e extremt sugen på en filmkväll bra film godis chips o salta pinnar ( vilket påminner mig om mina salta pinnar :P ) man kanske kankäka tacos eller nått med o dricka något gott cola eller vad man vill och sitta o dra in massa filmer bara men vikka e på de
asså bara hitta på nått med vänner o sådär....

ja juste idag ska jag ta fram mat åt daisy så hon ska fålite... så annan hör av dig..... :P om du läser detta... annars så finns fler tillfällen :P

neh nehe-.. ska la städa får se om de händer mig nått klumpigt under tiden som jag kan skriva om sen :P

Kommentarer
Postat av: Rebecca Utan Räkor

Jag bryr mig visst ;)

2010-04-11 @ 22:50:10
URL: http://alltutom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0