helt sjukt.....

helt plötsligt står jag mitt i mitt jävla liv, som nybliven undersköterska, och vet i faaaan hur jag egentligen vill ha de...

för typ en två månader sen visste jag exakt hur jag ville ha de. jag visste hur fan allt skulle vara och vad jag ville....
vad jag ville jobba med och vad för slags kille/tjej jag vill ha... jag visste exakt var jag absolut inte kunde tänka mig o bo eller var jag egentligen ville bo och med vad och vem jag ville dela mitt liv....
jag visste vilken bil jag ville köra och hur jag ville se ut...

jag försöker komma ihog vad i helvete de va som gjorde mig så säker...
jag kommer inte ihog dock. det är som bortblåst suddigt jävla helvete... d e så jävla rörigt och mitt i mitt jävla liv står jag här och har inte en endaste jävla aning om vad i helvete jag egentligen vill för allt får mig o bli rädd...

vill jag verkligen stanna som undersköterska? eller vill jag bli psykolog????

vill jag ha barn eller vill jag inte ha barn?? för ett tag sen så ville jag inte ha några barn alls aldrig någonsin...
sen ville jag ha två barn helt plötsligt.... men med en kille som jag vart ihop med i minst fem år.... jag visste exakt vad fan jag ville med de förhållandet...
nu vet jag inte ens om jag vill vara ihop med nån
jag vet inte om jag vill vara undersköterska eller psykolog eller brandman eller webbtecknikter eller fan vet ingenting...

vill jag verkligen ha barn??

det enda jag verkligen vet är att jag e tjock och att jag hatar o inte gå ner i vikt :S jag blir cp på detta... :S jag känner mig fet varje dag så kollar jag mig i spegeln och känner mig fet... en stund vare okej igen.... då kunde jag ha jeans nu ere bara jobbigt med jenas.. jag e ful och fet...
o då vill jag få bort dessa vikter... men frågan är hur fan då?
vem vill träna med mig???

jag fattar inte vem e jag och vad villl jag???? hur ska jag ha de???
vad vill jag göra???
när ska jag göra allt???? och hur ska jagvara säker på saker och ting???????

varför är allt en endaste röra för???????

helt jävla sjukt att jag
helt plötsligt står mitt i mitt jävla liv, som nybliven undersköterska, och vet i faaaan hur jag egentligen vill ha de...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0