skumt

jajaja tryckte på fel knappjävel o så försvann allt.... snark...

ja men iaf så skrev jag om att d e helt sjukt otroligt att man ibland springer efter nån som redan efter två månader har någon ny... när det finns en kille som ränner efter mig fortfarande trots att det var tre år ssen jag gjorde slut o vi var ba ihop i ett o ett halvt år... han förändrar sitt liv för att få mig tillbaka... han gör allt egentligen och ill ha mig tillbaka fortfarande efter tre år.. tre jävla år har han inte haft en endaste tjej.... varken som sexförhållande eller som flickvän för han suktar efter mig än.. helt sjukt. men de funkade inte då å kommer inte funka nu heller.....
sen vill jag visserligen inte ha den där idioten jag velat ha hur länge som helst iaf sen han gjorde slut... men jag älskade han o han kan dra åt helvete riktigt jävla långt

nej sen e jag irriterad som fan på folk som har på sig genomskinliga strumpbyxor o ett långt linne som egentligen e alldeles för kort. ser ju fan ut som hej kom o hjälp mig.
typ oj jag hade brottom och glömde ta på mig något mer.... eller hade inte råd o köpa kjol eller byxor de ser verkligen helt jävla för jävligt ut... bästa kommentaren är då. fan vad kallt d e ja men fan vad tror du??????????????? att de ska va varmt i den utstyrseln du har på dig????

förresten ere uppskattat att en av brevbärarna inte stoppar igenom hela posten annars klämmer in den i brevlådan för då smäller de inte så fasansfullt....


fan vilken jävla idiot du är idiotfanskap jag blir så förbannad på dig och din nya jävla brud gå för helvete o dränk er allihoppa för i helvete.... så jävla dålig stil.... bli så förbannad så jävla irriterad så jävla gaaaah... finns de stördare människa än den där tönten du e ihop med gör man så eller
ska man ta någon annans tele o skriva till exet eller måste man de eller ???? o sen ett sådant medelande med där man kallar mig för fitta o skit. nej du de acepterar inte jag.... fy fan cp
jag blir förbannad


dessutom så undrar jag vf köpa den blåa mjölken d e ju ba vatten betala fan 10 kr typ för lite vatten????? vatten finns gratis i kranen.....

ah orkar inte e förbannad nu....

mera emil nu då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0