roligt.

vad roligt att iaf två av alla de som läste igår skrev nått :D <3 fick också önskemål om att lägga ut lite bilder på bloggen vilket jag kommer börja göra nu :D
 
nu är det fredag och jag ser väldigt mycket fram emot helgen. troligen ska vi kolla på emiltroffen imorgon beroende på väder och på söndag ska vi åka till kleva gruva. hoppas bara på fint väder på lördagen :D var sjukt länge sedan man var på kleva gruva så de ska bli kul o se igen :D
 
 
jaha annars är det sista dagen på hsr och jag har bakat lite. tyvärr blev ju dock sockerkakan inte av den gdaste sorten.... :( vet ej vad det blev med det hela denna gången. =( men kladdkakemuffinsen blev ju iaf goda :D
fredag är det dessutom så i eftermiddag blire god mat och film och spel och mys och njutning liksom med min fullständigt underbara familj. <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0