bästa tecknet från kroppen.

fan jag har inte vrit pigg på senaste tiden och idag kom tecknet från kroppen.
 
jim skulle ju fan på schackturnering  västerås..... och 05.40 gick den där bussen in dit... jag ställer klockan på 05.05 lördag. jag vaknr redan 04.10. så typiskt. 04.48 var jag fortfarande vaken men sen måste jag somnat om.....
05.40 ringer jims lärare och undrar var jim e..... ola talar om för mig att 20 i fem skulle ju bussen gå.,..... jag gnäller på jim för han hade sagt 05.40 till mig. FAN då..... men i vilket fall som helst så vr de ju 05.40 och min klocka hade inte ringt och jag hade lyckats somna om. aldrig somnar jag om....
tur vi redan hade fixat frukost till jim som han skulle ta med sig. FAN också att vi glömde skicka med dricka bara.... den står så fint kvar i kylen. SUCK! FAN SÅ PINSAMT.
 
det värsta e att jag känner mig så INTE pigg på detta men nu ska jag visst till jobbet på en delad tur....... 6 dagar kvar till jag e ledig en dag..... :S :S :S :S :S :S inte kul inte kul... blev ju så med tanke på att jag ska gå redvid hos sjuksköterskorna på tisdag och jag hoppas innerligt att jag e piggare då....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0