JIPPPIIIII

lussan kan vara glad....

efter min körlektion idag så frågar jag han körläraren hur mkt jag e skyldig o han säger 500 för jag bjuder på lektionen du körde idag så 500 blir bra :D för uppkörningen o då gott folk gick lussan o köpte ett par snygg snygga byxor för 150 kr för det hade jag gott o väl förtjänat mig nu när jag sammanlagt bara behöver 700 o dessa 700 har jag ju :D

400 kontot
400 plånboken
150 mamma
----------------
950 sammanlagt
-150 byxor
-200 kort
-500 uppkörning
-----------
100 kvar till resepengar :D :D 

gutt gutt gutt.... sen kanske mamma betalar mig byxorna eller jo det gör hon men bara om hon inte glömmer :D 




hehe o så ville jag bara säga att jag saknar er alla mina underbara älskade vänner....

 

Kommentarer
Postat av: Nenne

Nästa gång klarar du det Lucie :)

2008-05-03 @ 15:45:31
URL: http://nennsan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0