ja juste

e d nån som vet hur fan man vet att nån e rätt?
jag börja känna denna skumma känsla av tomhet igen.
jag undrar simon vf du gör som du gör mot mig vf du e som du e mot mig ibland. jag förstäår inte vad jag har gjort att jag förtjänar detta =( vad ska jag göra?
du säger att du känner att jag vill ändra på di men det enda du gör e o vilja ändra på mig jag vill att du slutar med en grej... men du vill att jag ändrar mig hela tiden.
gråter jag så bölar jag o du tycker d e jobbigt o ja borde sluta för då blir ju du ledsen
säger jag vad jag tycker så d e jobbigt för du har inte frågat säger jag inget säger du att jag utrycker mig fel o du kan inte fatta alltid ere någonting som e fucking off jävla fel
fuck off o d enda jag tänker på e hur fucking underbar du egentligen e =(
snyft vf ska vårat underbara förstöras av det hr iksoM?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0