la histeria

hallå gott fölk :D

hmm vi öppnade grillsessongen idag :D gutt gutt smakade smaskigt medgrillad kyckling mums :D allltid en speciell känsla när man tar  ut grillen för första gången i år och sedan grillar för första gången :D

ja ni nu när det börjarbli vår har jag även bestämmt mig att itne pierca mig mer fram till ALLA o verkligen ALLA är läkta som dom ska det tycker jag är mycket starkt gjort av mig....
men ni får gärna komma med önskemål för jag piercar fortfarande dom som vill bli piercade 100/ansiktet och 150 alla andra även tungan 150 ja o ett vanligt i örat kostar då 20 kr :D
inte alls farligt tycker jag :D

ja juste varför denna blogg heter la histeria är för att detta är min absoluta låt just nu vårkänslor som kommer upp jag dansar mig cp på den och tänker på att gott som finns i livet helt underbar  låt iofs förstår jag itne hälften av det dom sjunger men det funkar bra  för det den är så hemskt bra :D

nåja... det var det för idag :D

Kommentarer
Postat av: Paula

skitgott att grilla!! fasen vad gott XD vill okcså!!

2008-03-21 @ 13:45:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0