tänker lite

förut när jag kollade runt lite bland lite bilddagböcker så såg jag en som hade lagt ut en text om engla... vi skulle lägga ut texten o visa henne att vi tycker synd om henne o så... men nu är de så att jag tänker inte lägga ut denna text... itne för att jag itne tycker synd om engla ja gtycker d e jävla synd om henne o det som hänt var verkligen grisit!!!!!!!! MEN under allt snack av engla är det ingen som tänkt på alla andra barn det är synd om hon dog... o visst det är hemskt men tänk på allasom blir slagna och misshandlade o våldtagna som överlever och har men för livet är det inte lika synd om dom??? är det inte synd om tjejen som var fångad i en källare o blev våldtagen av sin egna far och fick föda barn som inte hade någon barndom annars som fick det hemskt och kommer ha men för hela livet??? det e ingen som tänker på dom o skriver tusentals kjedjegrejer för d e synd om dom??? barn som svälter ihjäl för dom inte har råd o köpa mat??? barn som inte har några föräldrar för dom dog i krieg??? alla massor med människor som förlorar sina hem o allt dom hade i stormer vf lägger ingen ut en bild o text för dom????
jag verkligen tycker synd om engla men jag tycker lika mycket synd om allaandra som har det dåligt.
det är inte bara engla som haft det dåligt det är flera miljarder till!!!

denna text är skriven av lussan (pieps1989) lägg ut den på din sida om du tycker likadant!!!


Kommentarer
Postat av: Nenne

Lucie, ampel menar jag ju en kruka man hänger i fönstret som man sedan har en blomma i. Alltså ampeln "krukan" gick sönder...

2008-05-19 @ 08:21:21
URL: http://nennsan.blogg.se
Postat av: Nenne

Hörrö, nu är det dax att uppdatera bloggen!! =)

2008-05-28 @ 15:24:32
URL: http://nennsan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0