älskling

inlägg nummer 2 idag

hade jag vetat att du finns därute i världen så underbar o bäst hade jag vart oskuld aldrig haft någon pojkvän o varit fri till dagen vi träffades för du hade helt klart vart värd o väntas på... men nu visste jag det inte gjorde massa misstag men som tur är, så har jag världens bästa pojkvän nu som jag älskar så otroligt mycket :D du är bäst. pusss



du får mig o vara så glad så jag inte ens vet vad jag ska skriva egentligen... du får mig vilja orka så jag får veta vad som händer.... du får mig o inte göra grejer jag annars velat gjort o du är den, den man brukar kalla för mitt andra ja.... du är det som är mjuk o som värmer en när man står naken ute i minus trettio grader för man är så lyckligt varm....

du, du du du bara du.... du gör mig helt crazy...

du ger mig den trygga känslan ingen annan kunde ge mig tidigare.... den där här är jag hemma känslan helt otrolig hur du smeker mig över ryggen och min kropp hur jag  käner din kropp mot min jag ligger på kvällen o kramar mitt täcke för jag saknar di o vill känna di... men täcket får duga..... imorgon ses vi. ... 


jag hoppas på ett litet litet speciellt ögonblick en puss eller iaf en kram av di imorgon o få vara di så nära igen.... så nära att man hör ditt hjärta o känner dina andetag... du är fin riktigt fin....

du skriver till mig o jag blir glad så jag hoppar... jag blir varm o glad så jag springer  i luften o bara vill till di in i dina armar...



du din kropp o din själ du gör mig hel


tobbe du är den den där speciella


Kommentarer
Postat av: Madde

Jupp, det är så det känns att vara kär :) Ni är ett fint par :)

Kramizzar!

2009-12-10 @ 21:35:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0