hemma igen

varit i ulricehamn hela helgen fan de vagött gött gött o gött som fan o träffa massa folks... :D nice nice nice o tack emmah för massa grejer för den delen så kom daisy hem tack vare emmah med :D hehe hon e såååå söt min daisy glömde dock mitt headset där tror jag :P
tobbe följde ju med också helt underbart....

o nu håller zofia på o fixa ny design åt mig, skysst som fan tack....


juste jag har bestämt mig för just nu att jag ger dom en chans som jag syftade på o vf jag ville o låsa bloggen... n'ämligen såhär att vissa folk klagar på att jag bakade kaka en gång för de va olämpligt när man bantar o vissa klagar på att man inte kan läsa vad jag skriver o vissa klagar att jag svär för mkt i mina bloggar.... jag undanber mig detta. jag äter hur många smulpajer jag vill medans jag bantar jag skriver hur otydligt jag vill o svär bäst faaan ja kan ingen kommenterar knappt iaf så sela roll om de går läsa :P..... ni som skrev att ni ville fortsätta läsa hade klart fått de för d e INTE er jag syftar på.... de va folk jag inte ens visste läste min blogg som klagade... ja ja iaf den kan va öppen om ändring sker.... jag bantar ör fullt ska springa en runda innan skolan imon o sen kanske med frida på eftermiddagen jag ska hämta hem min cyckel så den får det bli hårdträning med o sen börja simma o hoppa hopprep men iaf alltis springa innan skolan :D

hm ja ni nu ska jag snart sova e helt slut efter denna helg....

för den delen har jag kommit på hur när o varför men jag vet inte varifrån jag ska få de..... men de reder ut sig det med.... puss o kram skummis....

Kommentarer
Postat av: Thess

De där klagomålen är löjliga och om du får fler klagomål kan du ju bland annat förklara detta för dem eller något.



1. Man måste få äta gått ibland ändå, bantning innebär inte salladsblad.

2. Jag har aldrig funnit problem med att läsa din blogg så då är frågan om det är folk som ligger på en lägre språknivå än du. Sådana personer tenderar nämligen att klaga.

3. Det språk du har är ditt personliga och du har en personlig blogg vilket innebär att språket ska vara personligt. Det hade varit en annan sak om du skrivit för någon speciell politik eller dylikt. Sen gör det ju bloggen personlig med att du använder dialekten ispråket. Sånt är charmigt.

2009-12-07 @ 14:36:17
URL: http://fairytailoflife.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0