konstaterande.

igår började jag som så många gånger skriva om min träning vikt och bantning raderade dock allt igen,,,, egentligen om man tänker såhär sitter det någon som ä hemskt mkt smalare än mig och klagar på sin vikt blir ju jag inte specce med glad för jag då känner mig rätt så aah fet... sitter då jag som egentligen klassas för enbart lite mullig o klagar hur känner då folk som läser de som kanske har lite mer hull än jag....
de kan inte vara kul... så antingen slutar jag skriva om det eller formolerar mig annorlunda.... dock är ju mitt problem att jag ser just mig alldeles för tjock medans jag kan se andra som enligt andra e lika smala eller bredare än jag som mycket smalare än jag.... jag tycker inte om min syn uppifrån den e hemsk som en gravid mage utan o vara gravid =( d e inge kul... mångakanske förstår vad jag menar... men iaf finns de massa med folk som har fan så fina former.... varför kan inte jag kännalikadant =( o vf gör min träning ingen nytta???? jag tycker jag äter så lite nu o tränar mkt o sådär men byxerna passar på fan inte bättre för de =(

man ser ingen skillnad på kort heller o jag hatar o äta både för de känns dumt och för det tar tid och för att jag aldrig kommer på något... :S

ja men iaf på tal om ingenting vad ska man bjuda på vid en så kallad för senad inflyttningsfest????

jag hatar min kropp. jag älskar min personlighet o e stolt för den jag e men jag HATAR verkligen HATAR mitt utseende... =(

förresten en till blogg jag brukar läsa
http://mammaflikkan.blogg.se/
malin som skriver om sin graviditet

Kommentarer
Postat av: Malin

tack för att du la till mig som blogg där, :) fick jag lite mer besökare hörru ;)

2009-12-10 @ 18:41:48
URL: http://mammaflikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0