uppdateringen då

ja nu ska jag ba komma ihog vad jag skulle uppdatera om :P

fint att vissa känner en o att man just därför fått en praktikplats på en av kommunens boende eller va man ska säga.... å där får jag som sagt var ha alla piercingar i skönt e de....

köpt alla julklappar har jag med.... :P de vill säga en men jag har ett problem...
tobbe läser ju inte detta så jag frågar er om råd snälla hjälp mig.....

han ville ha en specce stjorta, som fanns i beahs affär fanatica... mmm så jag gick dit o kollade.... vikken han ville ha o just denna fanns bara en gång kvar i hans storlek så jag köpte den direkt..... men han vill ju ha på sig den jul.... ska man då ge paketet typ innan för att han ska ha på sig den jul eller ska man ge den på jul för att d e jul själv så e jag ju inte så mkt för jul o skulle kunna ge han den idag likväl som nyår.... men iaf.... vad tycker ni som firar jul... visst jag har ju en reservpresent men den skulle han egentligen fått... en grej te hans bil... båda grejer e rätt dyra... ska man ge stjortan innan eller jul eller stjortan innan o presenten jul.... asså jag fattar nada av julandet... för bilgrejen kan jag ju ge han när bilen e klar egentligen....

jaha ni jag måste ta tag i detta viktnedgångande igen för d e verkligen så pisigt med tråkigt så jag sket i de förra veckan....

jaha imon ere då julavslutningen o än ska jag inte jobba jul men vi får la se hur fanken de blir sen.... skulle kännas skummt o inte alls jobba något under jul... men de får la gå de med isf... :P :D
men lite tråkigt som sagt....

jahopp... nu ere bara inte ens 20 dagar kvar till de händer o till tobbe flyttar till mig....

hm annars vet i fanken vad det var jag skulle skriva mer juste imon ska jag sitta barnvakt igen då typ mellan 13 o 19 eller vad det var.... ska handla lite gött till de barna igen :P blir säkert bra de där :P ris med kyckling ville dom ha :P så de får de la bli :P :D
de kan jag ju iaf laga... :P :D

mer då???? ja juste ni min biiiiiil e tillbaka fan lycklig som tusan :P :D
så d e skiiiiitbra

hm de får räcka för idag :P

Kommentarer
Postat av: elin

okey.. hm men jag har ett tips på de.. ge han tröjan innan.. elr om ni byter packet typ dan innan.. det är väll ingen som märker de =)

hm jo bil sakerna kan man ju ta senare..

men hmm ja det är allt jag har att komma med.. hoppas det hjälpte dig.. =) kram och puss på dig gumman..

2009-12-21 @ 16:44:03
Postat av: Malin

Jasså du fick tillbaka din bil på kvällen? Jag saknar dig också. Vi åker upp igen på fredag och stannar tills på söndag, sen åker vi upp den 30 igen eftersom jag ska på UL den 29 :)

2009-12-21 @ 17:03:23
URL: http://mammaflikkan.blogg.se/
Postat av: Malin

Ge han skjortan på morgonen på juldagsmorgonen :) tycker jag..

2009-12-21 @ 18:17:36
URL: http://mammaflikkan.blogg.se/
Postat av: sofia nr2

Jag tycker att du kan ge han den när som helst och bara tala om att det är hans julklapp men att han får den innan ;) puss

2009-12-21 @ 19:10:18
URL: http://diamantmamman.blogg.se/
Postat av: AnniE

ja jag tycker som någon annan skrivit ge på morgonen på julafton. Vi fick alltid öppna ett mjukt paket på morgonen, dels för att stilla det kliande paket öppnar fingrarna och att vi skulle ha på oss dom kläderna sedan.

Men annas kan du ge han dagen innan eller så.. det kvittar egentligen när man byter paket det är ju tanken som räknas och han uppskattar nog vilket som



Förresten grattis till en numera välmående Lilly<3

2009-12-21 @ 21:43:42
Postat av: Thess

du kan ju ge honom den på morgonen.

2009-12-22 @ 13:35:23
Postat av: Sofia

Ja jag hoppas verkligen det!! :) Jag håller med några där ovanför, ge han den på morgonen, då får han den ju på julafton + att han kan ha den på sig då :D pusss

2009-12-22 @ 13:55:22
URL: http://mammaiia.blogg.se/
Postat av: sofia nr2

ja har haft en röd gran i tre år nu hihi :)



Jag tränar på motioncykeln och gör sittups och armhävningar, ska ev börja på vattengympa snart :)



kraam

2009-12-22 @ 14:01:27
URL: http://diamantmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0