dags igen??

oj då läste mitt senaste inlägg nyss....
d va länge sedan.... men men.... d går nog bra o skriva en rad nu
egentligen har jag skoluppgifter upp över öronen..... massa o tänka på
hjälp inga pengar ingenting men visst de får gå =(

jag har ju iaf simon.... nu när jag var hos han i nästan en månad har ju allt bara vara helt underbart man lär känna varandra på att helt annat sätt.... men jag älskar iaf han så mkt så det inte går att beskriva men klart det e jobbigt nu när man vant sig o vara med varan så måste man vara ifrån... skit också hur jävla långt ifrån som helst =( men det får la gå våran kärlek klarar allt

hm ja ni sen var jag ju i vimmerby o hämtade min bil idag hade egentligen velat träffa nenne... nu gick ju inte det det var synd men vi får ta o träffas snart iaf :D tgycker jag

förresten en fråga till alla som läser
vad tcker ni hur lång tid ska man vänta innan man förlovar si?

Kommentarer
Postat av: Jennie

Det med förlovning är individuellt tycker jag.! Men man måste verkligen känna varandra tycker jag. Och enligt mig tycker jag man ska bo ihop då man lär känna varandras olika sidor då. Det gör man inte annars. Men som sagt, det är individuellt! :)

Kram

2009-02-04 @ 18:02:03
URL: http://nennsan.blogg.se/
Postat av: Sofia

som jennie säger det är individuellt..om man känner at man verkligen matchar o känner " det är vi föralltid" då är man nog rätt redo.. men det där med att mans ka bo ihop tror jag är en rätt bra sak då lär man känna varandras sidor innan o utan.. Jag o rickie väntade bara 8 mdr så d gick kanske lite fort där men inget jag ångrar! så som sagt känner du dig redo är du redo o ta d steget :)

2009-02-05 @ 18:14:08
URL: http://mammaiia.blogg.se/
Postat av: sofia

När man känner och verkligen vet att det är rätt så är det bara att köra på hej hå! =)

2009-06-02 @ 19:26:56
URL: http://diamantmamman.blogg.se/
Postat av: Sofia

Dags o uppdatera tycker jag =D

2009-07-05 @ 22:04:23
URL: http://mammaiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0