en till

blev visst två inlägg idag men måste bara berätta detta med... :P

kollade på en golf här om dan... en gammal golf 2a 87a
asså på blocket hade den ett fel o de va att vindrutetorkarna inte funkade om man satte på hellyset...
o s såg den rostlagad ut...a o resten var ju bra som fan med bilen....sen kom jag dit o bilen var startad... o då talar hon om för mig att hon startade den innan då d e fel på batteriet... å hon var tvvungen o ladda batteriet och köra den lite för den skulle funka... jahaaaaa....
oljan hade vart bytt o även filter varje år ah juste enligt hennes papper fram till juni 06 sen hade dom nog inte gjort ett oljebyte sen dess....
jaha så jag räknade ju ut hur fan de där såg ut :P
sen när jag körde bilen lät den ju himlans skumm... o kopplingen tog tung som fan....
bromsen var tur att jag testade lite innan jag behövde bromsa då den tog TUNGT o SEGT som faaaaaaen. så de va styrketräning på hög nivå. att bilen inte hade servo fattade ju jag med så armstyrketräning räknade jag med men benen också???

jaha o sen kollade jag lite på rostlagningen då.... glasfibrerna skimmrade igenom vid hålet som var genom tanklocket.... över ALLA däcken hade dom lagat rosten så dåligt att de va stora rostbubblor som bubblade igenom.... även att de va mörkt såg man de :P

jaha inte nog med de ville dom ha 5000 för bilen... MEN jag skulle ju få med hennes otroligt braiga sterio.... den va säkert modellen efter orginal ör den kunde knappt spela mp3 i cdspelaren :P :S
hahahahahahahaha sikket skämmt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0