inte tid

egentligen har jag inte tid med detta men får skriva lite nu o sen när jag inte hinner mer sluta o skriva mer i eftermiddag

jag sitter o funderar på om de va fredag eller lördag vi sa med fia o bamse.... hmmmm....

o så sitter jag o tvekar rätt starkt på en grej... men de kanske e så de sk va jag vet i fan :S

hm ja o sen här om natten när jag jobbade torsdag- fredag natt blev jag lite irriterad. inne och utepersonal brukar alltid fika ihop klockan 12 på natten o jag hade ju med mig mina två äpplen.... o när vi kommer upp till innepersonalen hade dom dukat fram fint o fixat salladstallrik.... jaha.... okej tänkte jag men sallad e iaf mer nyttigt än pizza som de brukar vara...
mmm joxet e att den som tar med den brukar ju bjuda eller så ringer dom runt innan o säger till så blire inte så krångligt o så brukar ordinariepersonal prata med skiten innan med... jaha där vare iaf en salladstallrik vi skulle käka.... jaha..... o de gjorde vi hälften av skiten på tallricken tyskte jag inte om ex pumpa mango advokado o iskall tomat....
sen säger dom mitt i altet jaha har du med dig pengar nu då lussan????
jag bara pengar?
mm du får gå till köket imon o betala detta :S jahaaa skysst tänkte jag skitfint :S NOT..... jag tyckte inte om hälften hade hellre haft kyckling än räk och egentligen inte ekonomi till detta d e störande... eller ere bara jag som tycker de????
typ som om jag skulle komma hem till dig med två pizzor sen börjar vi käka o då säger jag, men har du pengar nu då?????
antingen bjuder jag dig ju eller ringer dig FÖRST o frågar... eller??? vad tycker ni????

ne ni nu ska jag till kalmarfanskapet o åka.... fy fan för tåg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0