två grejer....

fy fan vilken hems natt det var.... här får ni höra:
drömde att tobbe o jag var på en stor fest för en kompis, ah o väl på festen vare ju skitkul först men efter ett tag så såg jag inte han längre o började leta efter han
efter en stund hittade jag han hånglandes med en annan brud hon var blond lång smal blont långt hår ah ni vet sådär "som alla säger e hett"
henne låg han o hånglade med iaf
när jag såg detta blev jag ju arg o försökte få han med mig därifrån, men han var så full så han kunde inte gå
så vi började bråka....
efter ett tag så bad han om ursäkt o sa att han älskar mig o jag skulle förlåta han för han visste inte va han gjorde o de gjorde jag
sen var allt bra igen men efter ett tag fick jag massa sms av tobbe i drömmen då
som egentligen var tänkt till den där nya bruden han hade hittat sig...
men han var väl för full för o skicka rätt.... så han skickade dom till mig ist för den till den där nya bruden.
o där stod de massa såhär gulligt   du o jag o jag o du o gud du e så het gumman till skillnad från lussan som e ful o äcklig
o gud vad jag vill ha dig
o vad bra att jag fick ditt nummer
o massa sånt där gullepluttinuttigt... o massa skit om mig såklart... han talade även om för mig att den där sjuka bruden vare minnsann slut med... hon var ju minnsan aldeles för ful för han....
iaf när jag fick dom medelanden så vaknade ju jag
grejen var att när jag vaknade satt jag uppe i soppan ( hade somnat i soffan men liggande) men iaf satt uppe i soffan med mobilen i handen o grät
skithemskt
asså jag menar jag vet att tobbe e lycklig med mig o jag med han o vi har de hur fantastiskt som helst.... hm sjuk drömm.... fattade iaf ingenting o gick o la mig gråtandes i sängen... shiet vad ensam jag kände mig :S men men de va bara en dröm o jag vet hur tobbe o känner o ännubättre vet jag hur jag känner :D
vi hör ihop :D



sen är det även så att:
idag ska mitt nya liv börja...

egentligen säger ju folk att jag inte e tjock o det är jag väl inte heller egentligen.... men jag e 152 o väger för många kg för mina jeans o jag hatar det....
så därför ska jag starta mitt nya liv från och med nu....
idag på morgonen började jag dagen med ett nicigt träningsprogram.....
hoppade 300 hopprepshopp
sedan 30 fram och tillbaka med min magträningsmaskin shiet den e hemskt plågande :P
sedan 30 minuter med min platt mage stark rygg
150 hopp
15 med maskinen avslappning.
åt en macka till frukost....
nu ska jag plugga.....
sedan äta lite lätt lunch och efter det åka till kompisen o plugga. jobbar i natt.... två äpplen får det bli i natt....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0