kul helg

fan skrev förut så startade skiten om sig o nu får jag börja om igen snark som fan

men iaf fy fan vad skoj festen var i lördags :P :D kul folk som fan kom o härlig stämmning.
sofia o jag redde ut allt gammalt med visst vi hade la eg lagt de bakom oss men var nog skönt för båda o fatta hur vi egentligen tänkte... så nu e d rett ut o gammalt o borta :P :Deller????

å så hände de en annan härlig grej som bara vissa vet men underbart vare åh tobbe <3
ja iaf helt go fest var visserligen inte uppe så länge som vi tänkte men fan vem tror de när man börjar klockan 4 :P men kul kul kul så dom som inte var dr missade verkligen massa :P :D

hm ja ni sen åkte jag hem på söndagen var hemma en stund till tobbe o jag kom på fan badkar film o mat vore mys... så jag åkte te tuna hämtade hem tobbe o så myste vi... till vi kom på fan vad vi e trötta o här kan vi inte sova för de blir stressigt :P så vi åkte hem te han till vi gött somnade där :P :D

idag på praktiken fick jag lara mig hur man sätter dropp spolar ögon och massa annat med livsstil o massa annat kul :P kanske inte kul för er o veta men de va fan så kul för mig :P :D

hm nu sitter jag med ont i ryggen o ska städa av här lite snark

Kommentarer
Postat av: Sofia

Glömt! men det var det innan oxå men det käöndes mer verkligt när vi pratat om det , så de var skönt. amen vad har jag missat nu mellan dig o tobbe? =/ hi puss

2009-10-12 @ 17:37:56
URL: http://mammaiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0