fråga kommentera som svar på frågan

asså d e såhär va då... killen jag tycker om som fan vissa vet ju vem d e.... men iaf killen jag tycker om har gjort slut kommentaren var jag tror jag gillar dig mer som komis men jag tror jag har några känslor kvar jag vetintemåpste få vara för mig sj o tänka så han gjorde slut... men jag fick om jag ville klaret höra av mig till han...
men e d nu så att man hellre ska skriva ett gulligt sms om dagen fölr o påminna att man hade det bra eller ska man totlat bryta kontakten för sig sj och vänta helt o hållet o vänta på att han hör av sig till mig. typ alltså helt o hållet skriva absolut ingenting...
ni som vet vem han e särskilt ni snälla ge mig ett fucking jävla råd...
jag vill så gärna att allt blir så bra igen som allt var. som ändrades på en dag kändes de som =(

som zillas unge skriker däruppe: HJÄÄÄÄÄLP MIG! snälla...

ska palla mig upp o va snäll o hjälpa ungen....

färdigskrivet för idag men snälla hjälp mig

nu behövde inte ungen mer hjälp

så sjunker la in i detta igen...

tycker om han så himla mycket så jag inte vet var jag ska ta vägen.... asså jag menar tjejer dom känner ju på sig saker va... asså magkänslan o jag har kunnat lita på min magkänsla typ hela llivet mitt i allt dåliga o allt skit kommer lyckan upp o allt känns som om något brakommer hända... men vad??? tell me what.... men ah jag tycker om dig om du nu läser detta så gillar jag dig som fan o jag hatar detta som de nu för jag saknar dig utav bara helvete...
fan i helvetets skit låt de bli fucking jävla bra

Kommentarer
Postat av: S.

de bästa är att ge honom space, så han får chansen att sakna dig och känna att du "färsvunnit"

2009-09-20 @ 19:43:46
URL: http://saraakaliten.blogg.se/
Postat av: kikkis pojkvän

hej jag vet ju ingenting men som allmän info om det kom som en chock o han inte gav dig nån slags ingående förklaring så kan man ju inte veta vad han håller på med o om han inte låter dig vara delaktig i den sortens information så borde du låta honom ta kontakt med dig o sen fråga ut honom på allt som du har rätt o veta vill han inte gå in närmare på det då så är han inget ha //simon hoppas du börjar må bättre

2009-09-20 @ 23:47:55
Postat av: Blondie

hålller med dem föregående talarna.. vänta ut honom.. !! annars kanske du bara stressar fram ett svar av hen och de kan bli helt fel. kunde blivit annat liksom om du hade gett honmo den tiden ahn behövde.. men vet att de är svårt att vänta. men vill du ha honom så ska du bara vänta ut honom gumman. jag finns här de vet du massa kramar på dej

2009-09-21 @ 02:10:08
URL: http://alltidtanefull.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0