bloggjefeeeeeeel

jaha nu kommer dagens dikt först skrevnog den i åttan till en kompis.... verkar mer djup än va den var kände mig baraotroligt sviken av henne men nu e d bra mellan henne o mig o i maj ska vi ses frågan e bara när men de kommer bli nice riktigt nice :D
här iaf dikten

Mitt emot!

Jag är lycklig, men ändå ledsen

Jag skrattar fast jag gråter

Jag kan ha roligt med andra fast ändå inte

Jag är kall, och ändå varm

Jag lyssnar men ändå är jag döv

Jag är glad, fast jag är ARG

Jag vinner, fast jag har förlorat

Det är så jag känner.

Jag vet inte hur jag ska reagera

på dina känslor för att jag

inte känner dem.

Det är för att du är borta fast du är här.

 

jaha och nu till en annan sak alltså vintern var långt o jävlig o man förstod att alla hade de skit men nu???? nu är det faktiskt vår och alla borde ha de bra men de har inte folk folk har kass ekonomi och e deprimerade.... folk mår skit för d e massa förhållanden som kraschade efter denna vinter..... folk har inga jobb d gör en deprimerad..... d e bara skit med alltingen o rörigt o grejer...

mig gr det sur att jag måste till vdc igen. snark de glömde ju fan o ta vissa prover sist :S

 

skulle vilja köpa nått nytt klädesplagg fast köte nyss en jacka som e döhet... måste dock laga den lite men de gör inget d e lätt fixat :P :D

ja ja skit i jackan o kläder liksom...

 

de va nått annat jag funderade på förut men de ar jag glömt nu... hahaha... juste nu har jag inte gått ner på 2 v 2 jävla veckor får gå ut o gå mer fan.... jag vill gå ner vill banta vill väga mindre... shiet jag hatar mitt utseende..... ner ner ner nu nu nu... ska jobba snart med :P hehe

 

ja ni nu vet i fan egentligen vare nått mer ska nog klä på mig o fixa dubben på min bil måste dra ut alla ur mina däck orkade inte byta hahaha eller ah egentligen så kan jag inte byta heller mina däck e hos tobbes mamma...

 

btw förlåt att jag gjorde er nyfikna igår men ni får inte veta...

och btw en gång till tobbe är egentligen en stor jävla idiot men jag kan fortfarande se vad jag såg i han men han är idiot... nej fram med skruvmejsel och dra alla dubben.... :P


Kommentarer
Postat av: Thess

Jag ser också fram emot att träffas! :) Saknat dig.

2010-04-27 @ 17:20:40
URL: http://fairytailoflife.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0