god morgon.

mhm mhm....

hunnit träna lite nu innan praktiken och trots allt har jag lyckats sova tre timmar i natt :S skitjobbigt när tobbe inte e hemme..... o nu med när vi inte va riktigt sams innan jag åkte från fårhult ja ja snart onsdag då kommer han hem SKÖNT :D

städa idag när man kommer hem d e ju sååååå tråkigt.....

hm vad mer ja juste vi har ju börjat med veckorvägning zilla o jag så hon väger mig en gång i veckan men jag får inte se vikten eftersom jag ju blir så viktfixerad räcker at jag e utseendefixerad :P
hm men iaf då hade jag gått ner 1 kg på en vecka. totalt värdelöst :S  måste la angagera mig mer denna vecka då träna mer äta mindre... eller vad fan vet jag :P

ne fan måste nog göra mig i ordning nu. börjar ju 07.30

Kommentarer
Postat av: Yasmin

Kan du inte lägga upp en helkroppsbild på dig ffrån början då du började träna och allt det där, och en ur du ser ut idag :) Hade varit kul att se skillnaden. Vet du hur mkt du har gått ner sen du började träna? Hur länge har du tränat?

2010-02-08 @ 10:11:49
Postat av: Anonym

1kg är mycket på 1v... gnäll inte!

2010-02-08 @ 14:06:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0