inlägg tre

rubriken lyder ja vill veta vilka ni är!!!!??

Skriv gärna en rad , länka till er blogg..eller var anonyma! men skriv gärna ålder, vilket län ni bor i?om vi träffats?sett mig? eller känner mig? elelr bara läser utan att veta vem jag är..

Ge även tips på vad ni vill läsa mer av i bloggen..

Som sgat man blir mer pepp av att eta vilka slags människor som läser o vet vad ni vill läsa om!

SÅ kära läsare dett tror ja nog ni alla klarar av !! :D



snodde denna av fia men vill ändå veta :D

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag läser , det vet du redan o du vet vem ajg ör så tänker inte dra nån story ;) men kul att läsa om vad du gör på dagarna.. skulle vara kul att få lite bra träningstips o kanske tips på mat =)

2010-01-18 @ 20:41:15
URL: http://mammaiia.blogg.se/
Postat av: bina

jaha, bina då, 22 vårar XD

bor i västragötaland

och vill gärna läsa mer om din bakgrund, dina piercingar, tatueringar och gärna diet o träningstips o hur d går för dig :D

hehe kramar

2010-01-18 @ 21:05:56
Postat av: Thess

Thess, 21, kronoberg, träffades i kumla senast,känner kanske inte lika bra som för men känner dig gör jag.



Jag är intresserad av att följa dig i ditt liv hur det går för dig med det du tar för dig och inte tar för dig etc.

2010-01-19 @ 21:07:14
URL: http://fairytailoflife.blogspot.com
Postat av: Avva

Heter Avva o är 22 , bor i vimmerby , Nej ja känner inte dig o har inte träffat dig . Hitta din länk i sofias blogg o börja läsa . Så ja läser bara för att det är ul o det fördriver tiderna när man inte har något annat o göra .

2010-01-20 @ 23:30:59
URL: http://avvaz.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0