snaaaaaaaaark

snark så tråkigt allt anonymt folk e som kommenterar att jag e tjock eller typ dum som inte fattar nått å grejerjag menar jag kan ta att ni tycker att jag e tjock eller dumm i skallen eller vad fan som helst men fan våga VISA er....

och nu förklringen till allt gravidsnack....
jag är helt medveten om hur en gravidmage ser ut.... JAG ÄR INTE GRAVID!!!!!! jag larvade mig med malin.... då man tydligt ser på hennes bilder hur hon trycker ut magen och svankar skolios????? DU.... oj då.... den kan verkligen inte va stark..... dessutom la du ut en bild för o visa kläder o då borde ju magen vara fetastor då också men d e den inte????  men men så kanske de kan vara ja... :S

med andra ord jag vet att jag har hull om magen o om ni kanske läser så håller jag på å träna och banta bort detta hull....

2 jag vet hur en gravidmage ser ut OCH JAG FULADE MIG BARA..... men klart kommenterar man bara utan o egentligen inte läsa vad det handlar om så klart man fattar allt fel....

3. läste en kommentar som visserligen var snäll och den människan förstod min ironi men jag vill säga till alla gravida mammor eller redan blivna mammor förutom malin om ni tog detta illa eller på fel sätt ursäkta mig de va enbart riktat till malin. jag tycker gravidmagar är otroligt gulliga och fina och någon gång ska jag också ha barn och gå med en sådan mage. jag tycker d e otroligt starkt o vara mamma.... men som malin håller på e inte aceptabelt.... hon är bara SÅ FÖR MYCKET..

4. snälla var inte så jävla FEGA och var anonyma.... jag kan också skriva jävla mycket anonymt.... men jag står iaf för de jag skriver o säger :S

5. jag e trätt på dig malin och skiter fullständigt i om du hatar mig eller inte och om du skickar hit dina så otroligt TUFFA kompisar som vågar visa vilka dom är... ..... NOT.... plus det finns fler än mig som ser att du svankar och trycker som en pilbåge :S


sådär....

nu kommer jag till dagens tatuering:
tattuering nummer 2:




detta är en tatuering för min mamma.... jag älskar min mamma otroligt mycket.... för min mamma är bäst... :D
min mamma kommer alltid finnas i mitt hjärta och ja utan ord men min mamma är bäst....
det är mammas och mitt stjärntecken som slutligen bildar mom med mina stjärntecken på sidorna.
dock så tröttnade jag på att den såg så enkelt ut som den gjorde...
grundmönstret ritade jag själv. mom och stjärntecknerna sedan gjorde jary tatueringen.
när jag hade tröttnat fick enligt mig världens bästa tatuerare göra det snygga runt om :D
han gjorde detta på fri hand :D




det var denna historia...


igår så var vi ute på sjön o pimplade.... :D de va kul faktiskt men som vanligt i min tur ingen fisk :P MEN dom där himla stövlarna var för stora och snön var DJUP.... så det var lite annorlunda men ansträngande träning :P :D

hm ja ni längtar till lördag fest fest fest OCH TACOS :D



Kommentarer
Postat av: Patricia 22år & 3 barnsmamma

Du är ju faktiskt väldigt stor & du har ju själv ätit dig till det så att inte tåla att höra att du faktiskt ser jättetjock ut är ju pinsamt.

Var även inne och kollade på Malins blogg, efter 3 graviditeter & det innebär 3 olika magar är hennes en riktig gravidmage medan din bara såg allmänt fet ut :S

2010-01-21 @ 21:28:13
Postat av: Malin 21 år, & Gravid.

Jag tycker bara du ska hålla käften nu lussan, okeej? Inte jag som har sagt åt de att gå in på din blogg, utan de har valt det själva. JAG VET INTE HUR MÅNGA GGR TILL JAG MÅSTE SÄGA DET OCH DETTA ÄR SISTA GÅNGEN. ATT JAG SVANKAR INTE MED MIN RYGG MIN MAGE ÄR ÄKTA SÅ LÄGG NER DIN FETA FAN. USCH SÄGER JAG BARA !

2010-01-22 @ 12:22:47
URL: http://mammaflikkan.blogg.se/
Postat av: Anonym

hon har ingen stor mage malin. den ser stor ut när hon tar bilder utan tröja. men när hon har tröja så är den mini, kan hålla med hon överdriver iblnad. men de gör nog alla i början, de är ju första barnet då tycker man ju man har mage redan i vecka tio tolv villket man inte har, den börjar växa mer i vecka 24. vist är gravida finna =D

2010-01-24 @ 15:59:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0