sofia dålig humor vad har kikki o jag då?

hm ja asså kikki o jag garvade ihjäl oss när jag så fint kom på denna o skratta kan jag även nu åt den.... kul som fan tyckte vi den va.. ja iaf läs o skriv vad ni tyckte tobbe tyckte den va pissigt tråkig o ingenting o skratta åt men jag viker mig :D


tobbe skulle byta namn till ragge.... då tyckte jag på tänk om man skulle heta opel corsa....

o då frågar du:- vad heter du???

--opel corsa, svarar ju jag då...


då frågar du:- o i efternamn då?

corsa...., svarar ju jag såklart.


MEN heter du opel corsa corsa då eller???


dotter o jag garva som fan som sagt var


Kommentarer
Postat av: Malin

Vad bra att du gjorde det :)

2010-01-07 @ 12:25:34
URL: http://mammaflikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0