hm ett lite längre inlägg :P :D

jahopp jahopp nu har de en tid bara varit korta fjantmedelanden....

jaha i skolan ere mkt som fan just nu d e plugg plugg plugg....
massa arbeten och ett stort prov men jag ska fixa de 3,5 v kvar sen e man undersköterska :D d e gött som fan faktiskt....
men måste ju faktiskt jobba massa nu denna månad eftersom att vi sedan inte får pengar i april. men fy fan så gött o vara undersköterska snart. slippa plugget och skoluppgifter sen ere bara jobba jobba jobba....

men jag undrar var i helvete jag gjorde av mina betyg från gymnasiet och från 9an för de e tydligen bra o skicka med de också.. vf de vet i fan men så ere tydligen...


jaha sen ska jag på dejt ris med currysås och kyckling i ungnen. sen ska vi kolla på film och spela ps2.
ja juste det har jag inte berättat har köpt ett playstation 2 med massa massa spel typ 40-50 spel fy fan så jälla kul men vet ni nån som säljer mer andra spel så säg till för nu har jag mest typ bilspel och grejer :D men d e kul som fan :D
men tillbaka till min gulliga söta dejt jag ska bjuda han på glass med. för han var la snäll o käkade upp sin mat fast han var sjuk här om veckan..... dejten e linus 5 år och hur söt som helst..... d e tur man kan låna barn lite var stans emellanåt i olika åldersklasser så slipper man skaffa egna själv än på ett tag... undra om han e lika vågig som sist och håller i ormen d tyckte han var spännande som fan sist :D tuffingen.

jaha vad mer kan man säga mer än att ola e skitkul och alltid får mig o skratta o smart som fan.....
d e han som fortfarande får mig o skratta åt d e en ram runt och fått mig o fundera i boxform. o d e ju sant som fan de han säger....

så jag säger att idag tänker jag inside the box and there you can find love :D

asså allt började med att vi funderade på om inte världen e en stor box och om den nu e de, finns det då nåntingen utanxör boxen. och är itne allt uppbyggt i boxar??? ja i vikket fall som helst just nu tänker jag inte outside the box d e för stort jag måste ta tag i min ram mitt inrutade just nu exakt just nu :D d e lättast så faktiskt. sen tar vi de som e utanför sen....

de som står på schemat denna vecka e:

*dejt med linus
*plugga
*reda lite kärlek
*handla och tanka
*jobba
*och kanske åka bort i helgen, vart? ( hemligt änsålänge men nån gång ska jag åka dit. )

jaha o sen vare ju då frida vi måste beställa thailand snart :D fan de kommer bli så jävla kul :D

men pengar behövs..... :D




juste folks nån som vill pierca sig?? har erbjudande just nu piercar du dig så kan du köpa extrasmycken utöver. till ett billigare pris. frågor?? hör av dig :D


o sen ett stort tack till fia som fixat min blogg så snygg som den e verkligen skitsnygg..... :D tack... men jag läser den ju inte så ofta tyvärr så jag ser den ju inte =( :P
får börja läsa min egen blogg..... :P :D

inside the box :P :D


Kommentarer
Postat av: bina

vi har ju ett chippat ps2 hehe. då slipper man köpa spel XD :P

2010-03-03 @ 13:11:41
Postat av: Thess

Mycket att kommentera här:

1. Skitsnygg design på bloggen, önskar jag kunde göra ming lika snygg.

2010-03-03 @ 13:11:50
URL: http://fairytailoflife.blogspot.com
Postat av: Thess

Hm sidan skickade iväg innan jag var klar... men men då la bli en kommentar till:



2. Spel kan köpas på Game, Gamestop, Cdon, Ginza (tror jag) sen har deaa affären litet spel oftast också: Willys, Claes Ohlsson. Om du säger vad du gillar för typ av spel kan jag dessutom tipsa om några shyssta.



3. Dina betyg bör ligga lagrade på studers.nu



4. Låter underbart att du verkar ha en riktigt trevlig vecka. :)

2010-03-03 @ 13:14:52
URL: http://fairytailoflife.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0