inlägg två

inlägg två för idag då...
egentligen så undrar jag varför man ens ska satsa på kärlek i detta liv. folk kämpar ju inte längre. fan massa av folk bara ger upp lätt som en plätt för ingenting ere mening att det ska vara så eller??? att man ska ge upp???
är det inte så att ett förhållande går ut på att älska förtro och tillåt... ska man inte kunna lita på varandra och kämpa med och för varandra??? men vem gör de nuförtiden egentligen... är det verkligen så att man ska behöva stå ut med att bli dumpad? egentligen när alla bara ger upp hela tiden och när som helst helt plötsligt folk som vart ihop i flera år bott ihop i flera år folk som vart förlovade och till och med har barn.... folk skiljer sig hit och dit och däremellan står barnen de stackare....
varför ska jag ge mig in på det där här??? är det verkligen värt o satsa????????




ja o sen undrar jag hur de kan finnas vissa folk som vet ALLT verkligen allt hur fan får de veta saker. saker som ingen sagt till dom säger vet dom iaf.. e dom så nyfikna eller så de måste ta reda på allt och inget eller?  hr kan de veta allt.....
allt och lite till?????


ja o sen så ere ju så då att jag undrar hur de blir på en viss front med en viss grej.. men den kan jag inte skriva här


sen funderar jag 'även på vilka som verkligen läser min blogg... och det borde va dom som läser ner hit och besvarar min fråga.--.... så min fråga e vem läser min blogg.. kommentera som svar. även ni som vill va anonyma kan ju svara. på nå vänster. så man vet typ :D


sen undar jag frida när ska vi beställa jag vill egentligen beställa NU....


jaha då ska man va hemma från skolan imon med av sin anledning och jag funderar på å skita i allt i helgen och bara jobba jobba eller supa mig realös hos malin.... vet inte vf men skulle va kul :P men lovade ju fia o bamse o så lovade jag tobbe men får la ändra...

snark vad snarkigt allt e kan inte bestämma mig för något och får inga svar på något heller



Kommentarer
Postat av: F

Sup dig full hos Malin sen går vi till Hulingen ett tag, har fixat en dejt där till Anna :)

Jag vill också boka NU!! Hur blev tatueringen btw, lägg upp bild NU!!

2010-03-11 @ 20:58:59
Postat av: Néa

Jag läser din blogg :)

2010-03-12 @ 10:09:44
URL: http://linneaklasen.blogg.se/
Postat av: Sofia

Jag läser , men de vet du ju redan :)

2010-03-12 @ 14:30:42
URL: http://mammaiia.blogg.se/
Postat av: Thess

Jag håller med om att man inte vill höra olika språk hit och dit. Det med kyrkor håller jag inte med dock (inte efter kursen jag läst, för jag har fått veta att det råder olika religioner i nästan alla länder och det finns t.ex. kyrkor, moskéer etc blandat även om de inte står precis bredvid varandra. Men man ska helt klart ta seden dit man kommer också.

2010-03-12 @ 14:49:43
URL: http://fairytailoflife.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0