tja tja

då var denna helgn över hemskt synd och söndag idag o måndag imon imon ere allvar som gäller igen med bantning o grejer vart så slarvig nu den senaste tiden men piss off de behövde jag :D

har trots allt börjat gå ut o gå med anna rätt ofta nu o d e gött som fan vi e ju coola med o kommer på massa ideer

dessutom e mitt liv så fucking jefla bra just nu så jag vet inte var jag ska ta vägen den svarta perioden e över... d e gött allt bara flyter på
bara de här singellivshelvetet som irriterar mig fast jag samtidigt endast vill vara singel.... jag vet jag e krånglig men alltså att bo hä själv veta att man ska sova sj för man e singel man ska laga mat sj o grejer e rätt trist att inte veta att man kan ringa nån o säga hej älskling e jobbigt som fan =( men de får gå till man hittar nån vem e denna nån då tro????

iaf så e mina datum jag längtar till nu
imon
28e
midsommar
skattedatumet
dåååååååå

jag tänker inte förklara något just nu förutom midsommar som innebär jobb jobb jobb... annars berättar jag mer när datumen kommer .... :D

men fan jag saknar dig redan massa... =(

och för den delen MAMMA KOM O HÄLSA PÅ SNART :Dvill vill vill saknar dig.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0