julen e över nyår står framfr dörren

jaha nu e julen över....
det har trots allt vart riktigt mysigt :D

ja de va ju som så att den 23e så hade vi myspys med barnen heeeela dagen lång... dom fick öppna lucka 24 redan då eftersom dom skulle till sin mamma på kvällen den 23e så då fick dom öppna redan då.. .o dom fick ett spel ihop sänka skepp.... skitkul tyckte dom :D vi bakade iaf pepparkakshus, spelade spel och det huvudsakliga vi klädde granen..... åt odis och god mat :D :D sen åkte dom ju på kvällen.

den 24e skedde inte så mkt då jag jobbade till 16. sen åkte vi ju till mamma o drack kaffe o fick en julklapp o gav en julklapp :D på kvällen runt åtta kom barnen hem o då gjorde vi ju itne så mkt mer med dom mer än o prata om hur deras jul vart o vad dom fick.. jim var ju tyvärr lite förbannad när han kom hem o linus ledsen men vi fattade ju fortvarför... tänker dock itne skriva ut de här...

dags för den 25e så blev de en mysig 25edagsfrukost alla vi fyra satt med lite tända ljus o käkade frukost o bara njöt o sen började stresen... :P skulle ju förbereda för alla 16 pers som skulle komma hit och ira med oss... o fan så stressigt de blev ola o barnen röjde undan de sista o förberedde lite olika saker och allt möjligt o jag fixade maten... o sen kom ola o hjälpte med köttbullarna :D och de gick ju bra....
vid halv två kom allt folk o då kunde jag äntligen slappna av.... o äääääta god mat... tack alla ni som kom och gjorde dagen perfekt. tack för alla presenter som barnen fick och tack för all glädje ni spred... fan så kul.. men mkt stres... runt 17 drog alla igen för de skulle ut på kvällen....

vi hade iaf myspys igen med allt möjligt godis.. byggde barnens nya lego och kollade senare på filmer o var jättemysigt barnen kröp upp hos oss och vi bara njöt av julen


jag fick iaf presentkort, ett raclet, skor och spelet wow... dessutom fick jag en dator så jag kan spela wow... av ola fy för fan sååååååååå jävla underbart... nu har han fixat så jag får plats nere i källaren o allt... fan tack så mkt :D

Kommentarer
Postat av: Ola

Jo det var underbart att fura jul med dig stumpan och ja älskar dig mycket. Och ja är jätte glad att du blev glad för allt och givetvis fixar ja plats på mitt skrivbord till dig stumpan

2011-12-29 @ 13:12:01
Postat av: Thess

Det låter som du haft en hur mysig jul som helst. :) Härligt!

2011-12-29 @ 15:00:47
URL: http://fairytailoflife.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0