det mest irriterande med mat

ja ni nu ska jag tala oom en sak.... o d e de mest irriterande är ju när man är sjukt sugen på något... o man ser att man har de hemma.... man förbereder allt o är sååååååå sugen. man tar fram vad det nu än är och innehållet i paketen är slut eller ännuvärre nästan slut... som här om dagen var jag sjukt sugen på flingor o skulle göra mig en kopp med flingor o mjölk.... o när de väl kom till kritan fanns de bara typ 15 st flingor kvar.... vem fan sparar 15 st flingor i ett bautastort paket flingor???? VA!? ja  e d mest irriterande som finns med mat....

juste ska ockå berätta att på fredag ska jag återigen börja med mitt så kallade nya liv de har slarvats en del nu men nu jävla ska jag tillbaka till inget godis oc träna hårt :P :D kommer nog bli skönt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0