long time ago

jaha nu är det etttag sedan sist.

men dt händer inte direkt något om veckorna... jag försöker fortfarande gå ner i vikt men de går inte så bra... den senst tiden har det stått still trots att jag börjat joga varj dgutöver min vaniga tränig =(
(tangentbordet är cp så ni vet) har iaf stått still nu md viktnedgången.... vad gör jag fö fel =( nåja jag går väl ner någon gång ska snart mäta med igen så man vet om ag anske minskat....

iaf förra helgen hade vi barnen hos oss med... och i helgen ä vi barnledga... tror vi.... vi får se.
iaf förra helgen så jobbade jag fred-lödag... sedan gick vi på vimmerbymarknad med ungara dom ficklördasgodis och lite pengar o handla för :P :D o dm hade skitkul.. :D

ommer ej riktigt ihog vad vi gjore på söndagen.... jo juste fn... de var dags för crosskörning o de gick jätteba..... och kul hade vi med....

veckan har betått av massa inplaneade trissta saker som alla har i sitt vardagslv och barnen har vart hos sina kusiner...

i helgen ska ola o jag fira ett år.... o de på chinan. han ska bjuda mig :D gott gott gott.... ska klä mig fint o grejer.. underbart :D jag lngtr..


jag e som kr på nytt igen på något vis. <3<3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0