glad eller ledsen?

ja ni.....
 
jag vet inte var jag ska börja men jag vet inte om man ska bli superglad eller skitledsen....
men idag vid middagsbordet så säger jim
lussan om pappa dör nån gång får vi bo kvar hos dig då för det vill iaf jag. jag vill bo med dig då.
linus sa direkt med en gång också att han också vill bo kvar med mig.
 
jag fick ju då förklara att hur mycket jag än skulle kunna ta emot dom så får jag inte det för dom har ju en mamma som dom får bo hos och det är dit dom kommer flytta om ola skulle dö. och att det ju är en självklarighet att man ska flytta till mamma om pappa e död och tvärt om. och jag sa ju till dom att pappa hoppas vi ju lever länge till så detta slipper inträffa då d e sjukt jobbigt med folk som dör.
 
jag vet faktiskt dock inte om jag ska bli ledsen eller glad. för självklart så blir jag ju rörd att dom tycker om mig så mkt att de vill bo hos mig och att de älskar mig o trivs med mig men självklart blir jag också ledsen. de har ju en mamma och de ska ju vara en självklarighet tt de älskar sin mamma och vill flytta till henne om pappa inte finns mer. för mig skulle de iaf vara en självklarighet men varför är det inte så i detta fall???
de gör mig som sagt var otroligt ledsen att de e på dett viset.
 
men som sagt var jag e sjukt glad över att barnen faktiskt acepterr mig för faktiskt så är jag ju ihop med ola och jag skulle aldrig vara ihop med han om barnen inte tyckte om mig. för faktiskt är det ju barnen som är de viktigaste i de hela. och nu älskar jg ola o ola mig och då är det jätteskönt att veta att barnen tycker om mig. skulle aldrig vilja barnen något ont och tycker det är tragiskt rent ut sagt synd att små barn ska behöva fråga sig den frågan ens.
 
iaf så älskar jag min familj och nu ska jag gå lägga mig straxt. sitter o snackar lite med angelica på msn men hon verkar ha gått upp i rök för hon svarar inte mer. men tycker om dig iaf så du vet de :D :D <3
kram på dig vännen. jag finns för dig om du skulle behöva mig och när du behlver mig. kram kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0