helgens och veckans bravader.

jaha,,,,, vad gjorde vi i helgen???
jo i fredags kom jag hem vid klockan fyra och då käkade vi efter de så mös vi med barnen. eller ja linus vart så jäkla tjurig och gnällig och grinig så vi sa till han att om han inte slutade fick han gå sova o han tjurade så han dfick gå sova. vi gav han ett par chnser o lugna ner sig, men han fortsatte o fortsatte och fortsatte. så han fick inte va med på fredagsmyset.....
tyvärr.... men så kan de gå...
 
på lördagen iaf så käkade vi frukost. alltid mysigt att käka frukost med familjen sitta o njuta av dagens första måltid med familjen... d e la skönt eller va säger ni???? är de inte den godaste måltiden på dagen???? ja iaf efter de så packade vi in ungarna och massa packning i bilen. (ja ungarna var hos oss i helgen trots att de va mammas helg.... ) ja men iaf så åkte vi till timmernabben. till annette och angelica. de har ju husvagnen där o hade bokat en stuga till oss som vi skulle tillbringa natten i med ungarna. vi hade som vanligt svinkul.... :D alltid kul med angelica så jag hoppas hon snart kan komma hit o umgås med oss o spela spel o njuta... hm men i vilket fall som helst så spelade vi spel och BADADE..... jag tror jag har blivit knäpp för jag frivilligt följde med in i de 17 grader IKALLA vattnet som jag hade kunnat dö i eftersom man nästan frös till is i de kalla. fattar inte hur ola kunde bada hur länge som helst och hug angelica bara kunde stå ut och säga att d e *rätt skönt*. nej fy fan men jag kände iaf rätt temperatur för jag kände att de va 17 grader kallt!!!!!

vi eller rättare sagt alla förutom mig spelade något spel med som jag nog fan ska göra till barnen med pinnar som man ska slå ikull och få rätt antal nummer på.... såg nog rätt så kul ut men jag ville inte va med. var med på minigolf o vann såklart.....
.......INTE!!!! och binga o vann flera miljoner!!!! INTWE!!!! men ola vann iaf en paket kaffe... herre gud vilket skämt... :P
men de va kul. faktiskt riktigt kul med både golfen och bingot...
 
jag ska också medge att jag börjat banta igen och för första gången ska jag göra de offentligt.... 70,0 har blivit 69. så ett kg mindre. får se även vad som händer denna vecka...
 
också e lägenheten helt klar o nycklrna inlämnade.... får se om man får någon påbackning eller liknande senare.... hoppas inte....
 
nehe nu hinner jag inte skriva mer för ola ska ha hjälp o tvätta soptunnan.... USCH men sådant man får göra som husägare tydligen.
 
 
herrå.....

Kommentarer
Postat av: Angelica

hahaha... jag blev förvånad med när du erbjöd dig själv att följa med att bada, jag sa de ju på skämt först och sen när du sa du skulle bada då var de ju bäst att byta om snabbt så du inte hann att ångra dig, men tror allt du började ångra dig när vi kände på vattnet, men eftersom vi skulle bada så sprang vi ju rakt ut, tyvärr sprang jag som vanligt rakt in i den stora stenen och trodde min tå skulle gå av... jag som badar där ofta slog mig, men inte ni som badade där för första gången, de är lite orättvist... *ler*

Jag tyckte de var kul att ni kom till husvagnen och att även barnen var med er trots att de var eran barnfria helg egentligen... men jag tror barnen hade roligt.. iallafall nästan hela tiden, de är lite svårt att roa dem hela tiden med...

Jag hade också riktigt kul, kul att umgås med er, spela kort och spel och baara vara liksom...
Spelet vi spelade med poäng hette RÄNNE spelet och visst gör de till barnen, jim verkade gilla de mest faktiskt och de är kul om man är några stycken faktiskt.. sen spelade vi ju minigolf med och de gick väl bra, eller nja mindre bra för mig... men vi spelade och hade kul... bingorunda hann vi med också, tur att ola vann sitt älskade kaffe med... sen spelade vi ju lite spel så som skibo och sådär och de var ju trevligt de med...

Blev en lång kommentar, men visst hade vi ett antal bra timmar i husvagnen i helgen... hoppas vi kan få fler bra besök ihop...

massa kramar /Angelica

Svar: mmm d e verkligen kul med er. vi måste fan göra om de nästa år o fler gånger. o nu i vinter får du hälsa på massa gånger. o vi måste hälsa på er. stormtrivs med er som sagt var.... :D
ja juste rännespelet hette de. ska göra ett sådant till barnen vare med 15 egentligen??? ah de spelar ju egentligen ingen roll....

men ska skriva en ny blogg nu iaf. ha de gött kraaaaam saknar dig.
pieps

2012-08-14 @ 23:28:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0