trööööööttt

fy fan jag e så fruktansvärt trött.... trött trött trött jag vet itne ens hur jag ska hålla ögonen öppna... men idag måste jag verkligen ta tag i lite kartonger så detta blir ett hem.
 
jobbar till två idag sedan äta o sen ska jag hålla på å styra.... har ju itne styrt så mycket eftersom vi hade lägenheten som ett jävla påhäng som e inlämnad nu och dessutom hade jag semester som jag itne gjrot nått i huset eller lägenheten på och varje ledig dag har vi inte använt till detta o så fort d e fint ute så måste man ju faktiskt vara ute o njuta. men nu idag ska jag verkligen ta tag i dessa jävla lådor. :D
 
ska också hänga upp gardiner i fler rum. nu har vi ju bara i finrummet nere och i linus rum och i köket och trappan resten av rummen får vi la se hur vi gör. e de nån som har lite gardner o sälja eller skänka så säg gärna till för vi har massa med rum o tacka.....
 
ne vad fan nu ska jag göra mig klar till jobbet. tack o hej.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Det brukar ju gå ganska fäder när man väl sätter igång som tur är :)
Hoppas du får ordning på allt :)
Kram

Svar: mjo så ere och nu har jag itne kommit igång än...... men jag ska börja NU!!!!!
pieps

2012-08-22 @ 11:43:00
URL: http://zozzan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0