innan jopbbet.

haft en såååå jävla skön jobbartid nu ett tg hr jobbat varannan dag och max till ett. tänk vilket lyxschema. :D men jobbade ju dock hårdre i början av denna period för o kunna de, men nu har jag såååå skönt. jobbar till ett idag o imon e jag ledig sen jobbar jag till ett på måndag med. sen e jag ledig tisdag men sen kör de igång ordentligt på onsdag.
 
ja nu e juldagarna verkligen över kan man lugnt säga :P dock har dagarna varit så perfekta!!!! julafton var den underbaraste aftonen på superlänge!!! först åt vi lussans godaste frukost den var superdupergod och verkligen perfekt.
med frallor och mssa pålägg och ägg och gurka och tomat osv. massa olika sorters bröd/frallor tända ljus och allt var supergott.
efter frukosten så satt vi oss hela familjen och lyssnade på lite julmusik och myste ihop. så mysigt och så underbart harmoniskt så till och med barnen sat ner lugnt och njöt.
efter det tjuvkikade vi på var sin julklapp. :D barnen hade ju verkligen angagerat sig i julklappar till både mig och ola. och min älskling har gjort de perfekta julklapparna till mig.
när vi hade öppnat klart var sitt så såg vi en film tillsammans. sjukt bra kommer dock ej ihog den. o efter de tjuvkikade vi en gång till.
sen la jag fram maten som jag redan dagen innan skärt upp.... vi åt inget julbord annars vi åt raclett. ja de va helt perfekt alla åt massa mat vi satt ihop hela familjen hade dukt fint å man åt de man gillade och de va ljuvlig stämmning.
efter maten så öppnade vi alla paket. fast barnen läser ju på en paket som någon får sen får denna någon öppna medans de andra kikar på. det är verkligen njutning av paketöppning och de har sin charm för man ser verkligen hur alla andra öppnar o d e de som e jul för mig. att se lyckan i andras ögon.
jag ska lägga ut bilder på alla mina julklappar snart på bilddagboken. har inte tatt kort på dom än bara. men fick lite pärlplattor, jim hade stölpt två ljus till mig, linus hade gjort en egen pryl jag vet ej vad den heter, en tekanna av barnen som e asläcker, ett hårband och en ljusstake av älskling och inte nog med de hade han gjorde en jättestor ljuspelare själv. som har tillhörande väggdekorations ljushållare. ASSNYGGA och han hade gjort dom själv. med hjälp av bosse dock.
men så läckra. sen fikade vi lite.

på kvällen kom olas bröder och systerdöttrar på besök och spelade spel o käkade chocklad o chips o massa annat bröte o skrattade o hade skitkul. önska vi kunde göra samma sak på nyår men de funkar inte för VISSA har annat för sig. ANGELICA!!!!!! =( =( =/ =S
 
nåja sen har juldagarna glidit förbi med anhöriga och massa mysiga dagar. min mamma var också här med paket till mig och hela familjen. fan vi börjar ju ha massa sällskapsspel nu och d e verkligen svinkul!!!!!! älskar sällskapsspel. :D
var också å bowlade med mamma o de va svinkul. :D har verkligen haft en underbar juletid tillsmmans med min underbara älskling och barnen. tyvärr har vi fortfarande inte haft lyckan att själva bli gravida. =( men de kommer la kanske nån annan gång. :P när renoveringsstressen e över kanske :P
 
nehe nu måste jag raska på till jobbet. kraaaaam
 

Kommentarer
Postat av: Angelica

Mmmm låter som ni har haft en riktigt bra jul... kul att några har julkänsla, jag hade verkligen ingen alls iår... men du kanske förstår varför?...

Vi eller snarare jag, bäst man inte pratar för fler så de blir fel... JAG ANGELICA hade de trevligt hos er på julafton... det får vi göra om, dock kunde ju inte den där ANGELICA på just NYÅRSAFTON i år, men vi kanske kan ta de en annan kväll??

2012-12-29 @ 19:16:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0