lite kvällsuppdatering.

egentligen finns det inte mkt nytt o rapportera nästa vecka e jag inne i min sista vecka på hsr....
 
förra helgen på fredagen åkte vi till marknaden vilket var en flopp då det var varmt så in i helvete och dessutom så köpte vi inget mer än godis o barnen åkte karusell.,...
på lördagen åkte vi till högsby och kollade på berget. badade och käkade glass vilket var supergott.... var verkligen fint på aboda klint. vacker utsikt. klättrade till och med ända upp på tornet. men när jag kom ner mådde jag superilla och skakade. är riktigt jävla höjdrädd nämligen,,,, men jag gjorde det för familjen liksom....

hade med oss båten också som linus och jim fick av min mamma.... snäll mamma jag har. :D
underbart :D åkte också o badade vid en annan sjö på hemvägen. ola fick fisk där MUMS VAD GOTT!!!
 
på söndagen minns jag faktiskt inte vad vi gjorde så det var nog inget speciellt direkt...
 
nu har ju linus vart hos sin mamma en hel vecka vilket jim valde att inte göra då han hellre ville vara hemma....
 
e också så spännt inför måndag då vi ska ner och välja kakel då och se när de kan börja med badrummet då per kommer tillbaka från sin semester då :D BADRUMMET NÄSTA!
 
längtar också till o få göra i ordning rummet i källaren... skall bli riktigt spännande... nej nu ska jag leta kläder nför morgondagen och sedan lägga mig :D puss och kram och sov gott...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0