massa sedan sist

jaha mycket har hänt nu igen sedan sist. :D
 
många av mina vänner har nu kommit och berättat att de är gravida så även om jag inte fr gosa med egen bebis än så kommer jag få träffa på mina kompisars bebisar och jag får la trösta mig med det sålänge :D grattis till alla er som känner sig träffade på den fronten. (nu är det bara du danni som ska ta bort ert skydd.... så får vi försöka tillsammans :P )
 
jaha sen har jag vart på de där kaffet vad det nu heter utanför vimmerby hagabo eller nått och fikat med danni. hon tog en pizza och jag tog en klämmacka. alltså pizzn var la enligt mig okej. men det var långt ifrån den bästa jag hade ätit. men där emot mackan var nått av de värsta jag ätit. den var inte alls god....
den varma chokladen fick också bara 7/10 påäng. sen tog vi en tysk ostkaka till efterrätt och den fick iaf 9/10 påäng.
botten var lite för hård och tjock på änddelen....
 
igår kom jag hem från jobbet drygt halv fem. då åkte vi till stugan och hade det trevligt med massa familjefolk. typ ulla och annette och angelica och niklas och hasse och rommie och massa barn och det var verkligen superkul.
sen åkte vi hem till nicke och grillade med ännufler från familjen och ännumer barn. vilket barnen såklart verkade tycka var skitkul. höjdpunkten för dom var nog också att glassbilen kom :D så vi köpte lite glass alla vi typ :D skoj....
 
 
på lördag ere marknadsdags och idag ska ola köra lite körlektioner. eller ja iaf en. :D får hoppas det går bra det här. .:Dsnart ere uppkörning för karln med så vi får hoppas han fixar detta :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0