ledig.

Ja nu har jag ett par lediga dagar. Skönt skönt skönt... bara dryga 14 arbetsdagar kvar till jag går hem den 2.1-14. Ser så mycket fram emot att gå hemma och göra i ordning till Nora finnas för familjen helt ut. 
 
Ja sen ville jag ju berätta om Göteborgs resan. Har egentligen inte mycket att säga till om, men det var riktigt skoj. Alltid kul att höra något med arbetslaget utanför jobbet. Så jag är mycket nöjd med den dagen. 
God mat fick vi med. Så jag tackar oss som planerade och den som skrev in om oss och faktiskt skrev om vårat underbara arbete, och vill alla oss som jobbar på och sliter och gör det bästa för våra unga och gamla. 
 
Kan också meddela att vi troligen får ett färdigt badrum nu denna vecka. Tråkigt bara att jag nu vill renovera nästa projekt dvs hallen uppe och trappan ner så man kan ha övervåningen avslutad. men vi får se när ekonomin tillåter detta projekt. Hoppas alldeles snart på att gå hela huset klart. Men det lär ta flera år. Suck.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0