innan jobbet.

ja det är väl typiskt. det är antingen innan jobbet eller efter helgen jag skriver. typ som om jag aldrig har nått annat att skriva om annars.
 
nu sitter jag iaf  här och ska snart till jobbet. jobbar till halv fyra både idag och imorgon men imorgon skall vi ut. ska bli skitkul. vi e sex tjejer som först skall kolla på huset och sen på chinan ser mkt fram emot detta!!!!
 
annars har vi vart i västervik i veckan och hälsat på en vän. kändes skönt astt få ha hälsat på.
 
jag ser också himla mycket fram emot april för då skall vi verkligen börja med vårt sovrum. och det ska bli så sjukt skoj. jag längtar verkligen efter sovrummet nu. vill trivas när jag lägger mig på kvällen. vill ha lika fint sovrum som barnen har rum och som finrummet e fint. men de kommer de kommer. :D och jag hoppas också att vi snart får vårt badrum!!!! nästa vecka ska de ringa och se om de kan komma och kolla på badrummet!!!! vill veta NU vad det kostar :D :D :D så man kan börja med en gång.
 
usch ser att klockan blivit mycket så får skriva färdigt här en annan gång eller skriva mer men uppdaterade ju lite iaf.... lite tråkigt när ni ändå inte kommenterar men tackar vet jag angelica :D <3 hon kommenterar iaf o d e jättekul :D

Kommentarer
Postat av: Angelica

Jaha... hmmm... vad ska man kommentera på de lilla du skrev...

Vet du är grymt sugen på att renovera ert sovrum, men lugn de kommer, och de kommer bli lika fint som de andra rummen med, de är jag övertygad om...

Kul med också med nya badrummet, de är sådan skillnad dels på att gå på en fräsch toalett men också på att städa den liksom...

Håller för övrigt med dig om att du skriver efter helgen, brukar tänka de, nu har de varit helg eller så så nu kanke hon uppdaterat... *ler*

Saknar dig massor... och snart måste jag komma upp, vi skulle ju äta ihop i samband med Linus födelsedag, och vad jag vet så fyller han i Januari, men nu går vi snart in i MARS och vad hände där... hmm... jaja, snart måste vi ses...

tusen kramar....



Svar: hahaha ja nu fyller ju snart jim så vi får dra ihop båda ders dagar och käka rachlet :D
japp de kommer bli sjukt skönt att få gjort badrummet.... men man får ju iaf vänta till säkert juni eller juli innan det blir påbörjat tyvärr....
saknar dig massa gumman. kram
pieps

2013-02-23 @ 23:40:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0