augusti

visst längtar jag efter augusti... inte för jag egentligen vill att semestern skall gå över fort eller för jag vill att arnen ska behöva börja skolan igen, men jag vill att de skall börja med vårat jävla helvetets badrum..... det skulle vara så skönt att ha de gjort... badkaret står liksom i vårt så kallade finrum och glor på en varje dag jag vill bara ha de gjort o inrett nu...... jag vill att de ska vara fint nu och lyxigt och att jag ska kunna bubbla i vårt nya badkar och att man itne ska behöva känna sig halft äcklig när man går ur duschen.... problemet e la bara att de kommer ta 3-4 veckor att renovera skiten och då vet man inte riktigt vart man ska snylta dusch..... e ju inte så kul o snylta hos dom som själva har hus då blir deras vattenräkning dyr bara för vi itne har nån extradusch...... men de rer sig jag kan ju alltid duscha på jobbet eller kanske gubbens bror eller carina eller kanske grannen liksom... så de löser sig nog :D
 
 
dessutom har jag haft fruktansvärt ont i magen som jag skrev men enligt dessa jäkla stickor en ska kissa på varje dag så ere ingen ägglossning..... så vi får se om detta visar nått eller om man får sin mens och får börja om..... skulle ju tagit blodprov en vecka efter ägglossnng egentligen... o så hade man ju kunnat försöka pricka in ägglossningen med så chans för barn hade ökat.....
jag längtar så otroligt mycket efter en egen liten. visst att man har barn i huset stillar la längtan lite men de kommer ju aldrig ersätta en egen och de har ju liksom en mamma, jag e ju liksom inte mamma. jag e bara lussan. hur mkt jag än gör för dom o ställer upp och hittar på och gör så kommer deras mamma alltid vara mamma och det är ju så de ska vara men jag vill liksom också vara mamma. vara den där mamman som någon kommer o möter i dörren och som ropar mamma...... det e liksom pappa barn och lussan nu och det känns inte rätt.... hur mkt jag än älskar jim och linus och hur mkt jag än har dom hemma och hur mkt jag än saknar dom när dom e hos sin mamma så har dom sin mamma någonannanstans än hos mig....
men jag älskar er mina tre grabbar.... ni e helt underbar och ni e min lilla familj och en vacker dag kommer ni få en liten syster eller bror och min älskade ola kommer bli trebarnspappa även om vägen dit e lång och himla spännande och långdragen.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0